Tuesday 23 January 2018

My Geng Biodata


Asslamualaikum, nama eden Amar Nazafi Bin Marlan. nama panggilan mar. Umur 21 tahun ni lah tahu-tahu~ nampak mudakan takpe~ dah biasa dah... Tinggal Subang Jaya, Selangor. Saya Student Politeknik Metro Kuala Lumpur. Azam saya nak masuk Politeknik nak dapat 4 flat. Hobi saya suka main futsal. Selain itu, saya juga pandai main bola sepak, bola sepak dan tennis (still dalam training) huhuhu.. sekian itu saja daripada saya ciao~


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Nama diberi Mohamad Haiqal Amirul Bin Mohamad Ali boleh panggil mirul saja. Umur aku baru 19 tahun tapi muka macam orang tua kan hahahah. Aku duduk di Setiawangsa je (boleh kata orang keramat ar). Aku student kat Pmkl(Politeknik Metro Kuala Lumpur) didalam bidang Pengurusan Hotel. Rumah aku dengan poli dekat je kira untung la rumah dekat dengan tempat belajar tapi kelas selalu datang lambat HAHAHA. Kalau nak cerita pasal hobi aku ada hobi baik dengan hobi biasa biasa. Hobi biasa biasa, aku suka main bola/futsal dan hobi baik aku, aku suka membaca tentang sejarah macam tak percaya kan hahahha, tapi nak buat macam mana dah hobi kan. Rasanya itu saja la daripada aku, nak tahu lebih lanjut boleh jumpa aku kat poli...Wasalam~

Selamat sejahtera nama saya Surenthar A/L Saravanan atau dipanggil thor oleh rakan sekelas saya. Umur 19 tahun . Aku duduk di Semenyih,Selangor. Aku student kat Politeknik Metro Kuala Lumpur didalam bidang pengurusan hotel Sebelum ini aku menghabiskan SPM aku di SMK Bandar Rinching .Kalau mau cerita pasal saya, walaupun betapa handsome saya bujang lagi .Selain itu, saya suka main bola sepak dan suka main guitar. Selain itu tak ada betapa banyak yang ada untuk cakap pasal saya jadi sekian terima kasih.




Salam sejahtera nama saya Kevin A/L Johnson atau pun dipanggil Vin oleh kawan saya. Umur 19 tahun. Saya tinggal di Sitiawan Perak.Saya belajar di Politeknik Metro Kuala Lumpur dalam bidang Pengurusan Hotel Managment. Saya menghabiskan SPM saya di SMK Methodist( A.C.S) . Hobi saya ialah main bola sepak dan dengar lagu . Saya ini seorang yang pediam .Kalau mahu tahu pasal saya lagi datang tempat saya .Itu sahaja daripada saya .

No comments:

Post a Comment